cinenden naar het hoge noorden

Ramberg - Skarstein

Goedemorgen,

Gisteren was weer een reisdag... een bescheiden 300km van Ramberg naar Skarstein... of wel van de Lofoten naar de Vesteralen. Het was echt een regendag dus prima om in de auto te zitten. Onderweg kwamen we door een 'grote' plaats Svolvaer genaamd. Hier is een permanente tentoonstelling van ijssculpturen. Best knap gemaakt en mooi om fotoos te maken... alleen wel een beetje koud ;-)

Na in een winkelcentrum nog 2 wollen deken te hebben gekocht zijn we door gereden naar Skarstein. Eenmaal aangekomen in Sirena guesthouse hebben we de spullen op de kamer gelegd en zijn we gaan eten. Skarstein is zo'n dorpje met 3 huizen en een kerk dus geen enkele eetgelegenheid te bekennen.... Dan maar door naar Andenes 10 km verderop. Hier vertrekt over een paar dagen onze boot naar Senja. Hier is wat meer tourisme dus de 3 lokale restaurants waren wel open. We hebben er eentje uitgezocht een heerlijk gegeten. Na het eten weer terug naar Sirena waar Cin en ik nog een potje hebben gepooled.

Nu lekker slapen en morgen gaan we weer kijken wat we gaan beleven...

Liefs Cinenden.

Edwin

Sorry, (maar ik weet dat ik eerlijk mag zijn) ik vind het niet echt een spannend verhaal vandaag.

Dennie

Dah klopt Eddie... hoop vanavond weer wat meer inspiratie te hebben...

Steefie en Essie

Ik weet uit ervaring dat Cindy een echte profi poolspeelster is (zeker met een drankje op ;-)) dus je zult wel weer ingemaakt zijn haha.

Cindy & Dennis van den Bout

hahahaa doordat het drankaanbod hier wat minder is, vanavond geen blauw gekrijtte neuzen en wel een spannende pot